Şifremi Unuttum | 
Arama :
 
Makaleler
Aile Koçunuz
Beslenme
Bilgi Bankası
Bilim
Davranış Bilimleri Enst.
Ebeveyn
Eğitim
Gelişim
Haber Arşivi
Hastalıklar
İnternet Ve Aile
Ruh Sağlığı
Sağlık

Online Üyeler
Online Üye Yok
Üye: 0
Misafir: 63
Tümünü Göster

Son Üyeler


Çocuğunuza fazla şeker yedirmeyin!
Kategori: Gelişim > Çocuk Gelişimi  
Yazar: editor  Yazarın Tüm Makaleleri
  RSS 

09.10.2009

İngiltere'nin Cardiff Üniversitesi’nde yapılan bir araştırma, çoculuğunda şeker, çikolata tarzı ürünleri sıkça tüketen bireylerin yetişkinlik dönemlerinde şiddete meyilli ve saldırgan olduklarını ortaya koydu.

 


17.000 kişi üzerinde yapılan araştırmada, 10 yaşında her gün şeker ve çikolata tüketen çocukların yüzde 69’u,34 yaşına geldiklerinde şiddet içeren eylemlerde bulunup, tutuklandılar.

Uzmanlara göre, çocuğu uslu durmaya ikna etmek üzere ödül olarak verilen şekerleme, çikolata gibi tatlı şeyler, hazza çabuk ulaşmalarını sağlıyor ve kendini frenlemeyi öğrenmelerini engelliyor. Dolayısıyla fevri davranmalarına sebep oluyor ve şiddeti körüklüyor.




Kategori: Gelişim > Çocuk Gelişimi  Okunma: 463  
Yazar: editor  Yazara Soru Sor  RSS 


Bu Kategorideki En Popüler Makaleler
 Duygusal, Sosyal Gelişim ve Zeka Gelişimi28-05-2008
 2 Yaş Gelişim Süreci28-05-2008
 IRMAĞIN BABASI - Derya Edis' in Kaleminden...06-08-2010
 5-11 Yaş Gelişim Süreci28-05-2008
 BEN BİR ŞİİRİM BENİ AÇ... Derya Edis' in muhteşem yazısı11-08-2010
 
Yazıya Puan Ver
 
PuanMetre 1 2 3 4 5
Oy Sayısı:1  Puan:5.00  

Yorumlar



Uzmanlar
    
    
    
 

Son Yorumlanan Gruplar
Haydi Karting Yapalım!
çok önce
Benim Babam
çok önce
Bana bir masal anlat
çok önce

En Yeni Gruplar
Festival
deneme
Kurs


Email RSS Linkedin Friendfeed Twitter Facebook Sitemizi sosyal medyadan da takip edebilirsiniz.
Anasayfa | Hakkımızda | Blog | Yasal Uyarılar | İletişim | S.S.S | Site Haritası | Üyelik Sözleşmesi | Üyelik İptali | Seçtiklerimiz

Copyright © 2008 www.ebeveyniz.biz, Her Hakkı Saklıdır.
Powered by Pozitim Teknoloji